Monday, February 14, 2011

Fasa Hidup Baru

ok..memandang selepas ini aku akan berhijrah ke Kuantan..aku amat mengimpikan kehidupan aku berubah..dulu aku sgt bergantung kepada orang,suka memberontak dan kadangkala gagal membezakan yang baik dan buruk..

fasa yang akan aku hadapi selepas ini merupakan satu fasa yang dinilai oleh orang2 didalam persekitaran hidupku..jatuh bangun,senyum sendu selepas ini menjadi tanggungan sendiri..alam pekerjaan mengajar aku mengenali hidup dan menghargai masa..dan masa yang aku ada akan aku manfaat kan sebaik mungkin..

adakalanya,teringin untuk merehatkan minda di sofa sambil menghirup kopi ketika hujan turun..

menghilangkan keringat di waktu ini adalah yang terbaik untuk menghargai apa yang berada didalam hidup kita...

perjalanan pulang ke kerja setenang-tenagnya adalah seperti yang diimpikan,melewati kedai2 kecil sambil melepak bersama-sama kawan di bistro2 yang menghidangkan juadah telinga yang membuai minda..


(ini bukan kuantan)


ketika ini,cukup aku merasakan hidup ini sempurna..dan ingin aku kongsikan dgn org yang aku sayang

No comments:

Post a Comment