Tuesday, March 8, 2011

American Idol 10..what???dah 10 tahun dah???

salam ukhwah...

entry bukan main lagi tp content harjad!!!ok now aku nak share faveret aku untuk American Idol tahun ni..tahun lepas faveret aku x menang pun,xper..kita try usha2..mana lah tau ada yang menang from list aku ni!!


casey abrams
-mamat ni mmg talented gile..korang kalau perform stakat main piano & gitar guwa x pandang!!
dia perform lagu sexy dgn CeLLo..ok????rare gile..kalau nyanyi mesti attitude..tp masalahnya..dia punya imej sgt BUSUK!!! get a shower men!!!

Haley Reinhart
-pompuan ni kalau kat Malaysia dia mcm Ella..gedik2 santai ...suara dia mmg leh tahan..kalau lagu mesti ada bunyi2 ranjang skit!!

Jacob Lusk
-leh jadi legend sbb suara R&B dia memang power..note tinggi dia mmg sentap kalau dgr...tp aku dpt rasakan dia nyanyi perasan whitney(feeling women)

Karen Rodriguez
-minah spain ni mmg berjiwa spain..dia dah kabo awal2 yg dia akan serapkan irama latin dlm persembahan dia..terbukti masa pusingan kelayakan..dia dah tukar lagu org jd lagu dia..tp xper..sedap punya pasal..aku list kan gak!!

Stefano Langone
-mamat ni mmg pailang mafia dulu2..badan x hengat berjahit bagai..aku pun xtau la masalah dia ni..tp suara dia mantap..bunyi latin yg sedap..cuma kalau nyanyi..muka mesti nak stress..

Lauren Alaina
-pompuan ni antara faveret utama aku..sebb dia muda...suara power n apa lagu je kalau dia nyanyi dia leh bawa dgn wow!! dia ni ada gaya Kelly Clarkson kacuk Carrie Underwood..come on beb..steven tyler pun sentap dgr sore dia!!

James Durbin
-aku mula2 x suka sgt dia ni sebb suka sgt menjerit2..aku pun xtau apa maslah dia...pastu drama dia pasal bapak dia buatkan aku naik nyampah..tp biler dia nyany aritu..memang power..ada gaya nak pukul Adam Lambert..

Naima Adedapo
-minah ni tgk muka dia mcm ahli sihir dlm Pirates Of Caribean..tp suara dia sedap..aku rasa dia pakai susuk leher..tapi kalau ada peluang,tgk betul2 time dia nak jerit..konfirm xleh tidoo!!!

Scotty Mccreery
-Muka kalau leh nak jambu..tp suara sgt uncle2..dia ni pun leh jd legend..korang dgr sendiri..tp dia leh bw lagu country je..cuba try suruh dia nyanyi lagu Zainal Abidin ke..klakar gak la!!

Pia Toscano
-perfect...antara si ayam yg perlu diperhatikan..lawa,sedap..x silap aku dia ni janda..tp persetankan itu semua..vokal baik...jgn diabaikan!!vote online!!

1 comment:

  1. Thanks gila for this intro. aku akan cuba catch up kat Youtube. Hang tengok kat mana? ada channel best tak? sebab aku ni mana la selalu on time depan TV.

    ReplyDelete