Saturday, March 26, 2011

makan-makan

salam semua...

setelah menetap di bumi timur dalam tempoh beberapa minggu ini...telah didapati yang selera makan disini alhamdulillah berjaya dikawal...namun begitu ini tidak bererti yang Kuantan ni tidak ada makanan yang sedap..arini aku nak share kepada semua akan makanan2 yang menjadi kegemaran aku setelah puas aku menyenap-napkan gambar....jom tgk list ni!!



ini merupakan antara 3 menu yang mmg wajib aku oder kat kedai Sara Tomyam...satu-satunya kedai Tom Yam paling rare aku penah jumpa kat Malaysia ni..next time aku tunjukkan makanan rare yg xpernah korang makan....hehehe

hah..ni plak antara tempat kegemaran makan tghari atau minum ptg...time streetsmart lg..Warung Paksu & Maksu telah dilantik sbg penaja rasmi makanan tghari kami..
 dan ni dia makanan yg menjadi pesona hati 

too0o diaa!!!

ni plak makanan tgh ari kalau lunch kat Mabiq..masa lemak daging salai!...nyum nyum

manakala untuk makan malam pulak,kalau nak try ikan bakar..try ni.kat tanjung lumpur..kelepet wey!..pergh!!



xpun try kerang bakar dia..teringat plak kat si hantu kerang...Nurul Mariah Carey

anda berani menjadi rakus?

kesimpulannya,kat Kuantan aku maih boleh menikmati makanan2 yang hebat...adakalanya ia lebih sedap daripada di KL...(yelah,dah jd org kuantan kan!!)

No comments:

Post a Comment