Thursday, January 21, 2010

GLEE better then HSM..

ok! ok! bertenang!
aku tau adrenalin korang tgh memuncak sbb tgk GLEE semalam..exspecially,lagu2 dia yang agak best compare then High SChool Musical...b4 drama siries ni nak kuar,aku ada gak baca pasal drma ni smp cetus fenomena kat US bile 1st time ditayangkan..then,drama siries ni plak sapu award 4 best comedy n musical series kat Golden Globe...lagilah wat aku mcm x sabar nak tgk..so,mlm td pas aku tgk American Idol,aku terus jelah tgk tayangan perdana ni kat TV...




overall mmg thumbs up n better then HSM sbb xde isu kekanak2an walaupun ianya berlatarbelakangkan dunia high school...lakonan dia pun agak realistic,xder fairy tale sgt, dan karekter dia sgt muhibah n ada pelabagai jenis manusia kat skolah diorang..so apa lagi,next week kenala tonton.its every wednesday,9.00pm on starworld(711).

sinopsis:
mengisahkan seorang guru yg ingin mengembalikan kegemilangan kelab Glee (mcm kelab koir) yg telah ditinggalkan oleh guru lama mereka(gayish giler)..then cikgu baru ni membuat ujibakat dan mempunyai  sebilangan kecil sahaja ahli(x lebih 10 orang pun) sehingga satu hari beliau cuba mencari jalan untuk mepengaruhi pelajar lain menyertainya termasuklah pelajar dr kelab lain..so..sambungannya kenalah tgk sendiri.huhu

No comments:

Post a Comment