Wednesday, December 9, 2009

Bravo 2 SIS SARIMAH!

knocky! knocky!

arini aku x kejer,so as usual, aku akan menghadap depan tv pada jam 1 ptg semata2 untuk menontop oprah,tp arini aku terawal standby dengan coke n popcorn kat depan tv,so,aku pun tertontonlah rancangan terkini keluaran HALLMARK iaitu the biggest loser asia..excited gak dgn rancangan ni sbb orang2 asia pun leh tunjukkan kesungguhan diorang untuk mengurus..tp,aku x berkesempatan nak tgk sgt sbb bz skit n yg membuatkan aku kurang menonton adalah disebbkan perserta malaysia just 2 orang je,tu pun skrng ni dah tinggal sorang sbb peserta pompuan Malaysia dah kena singkir. ouch!!

btw,aku x nak bincang pasal benda ni,aku nak tanya kenal x pompuan ni??


akulah Kak MAh GALI

siapa xkenal SARIMAH IBRAHIM, pengacara n bekas penyanyi kelahiran Ireland Malaysia menjadi hos rasmi rancangan The Biggest Loser Asia...mula2 diumumkan sebagai hos,aku just fikir mungkin ok je kot dia kendalikan sbb english dia pun bagus,n cantik...mungkin ada tarikan yang komersiallah..(katanya).aku ckp camni sebb profil dia dalam dunia pengacaraan agak giler2 sikit.kali terakhir aku ingat dia host, adalah rancangan IKON ASEAN bersama VJ DOM..dia tetap maintain ngan giler2 dia.

DIsebabkan karekter dia tulah,aku terpikir,bolehke dia host the biggest loser asia sbb dia kan agak funky n funny..so, aku tgk jelah rancangan tu samp sesi penyingkiran.sekali....


oh my god.....

sarimah sgt best!!!!!!!!!..dia sgt serius dan x giler2..aku terus ternganga sebb dia berjaya menghidupkan mood penyingkiran ala2 ryan seacrest halau Jenifer Hudson kuar American IDol..siyes beb,terus aku bg 5 bintang kat dia sebb profil dia telah berubah...n aku harapkan industri seni tanah air bukak mata kat pompuan ni sbb dia antara hos wanita yang terbaik yg pernah aku tgk...dan aku rasa,kalau af lepas ni nakkan kelainan,korang amik je sarimah ibrahim...sebb dia sgt profesional!!





pasni...pak nil nak halau rappers jawa tu,
then lobi astro suruh naikkan pangkat KAK MAH GALI jd host AF8

2 comments: