Sunday, December 20, 2009

Scha tinggalkan @ digugurkan dr Awan Dania

knocky! knocky!

sorry coz dah lama x upload news kat sini..haha,bukan apa beb just bz keje sikit..lgpun xde sgt isu2 hiburan yang leh aku kupas secara ilmiah kat sini.

ok2...btw,korang ada dengar x awek aku,SCha Alyahya(awek ke?) nak blah dr next Awan Dania? atau ada x dengar dia digugurkan dr produksi tu.??ada x?

sebenarnya hal ni,dah ada bau2 dia semenjak awan dania 2 dikeudarakan..(camne plak aku leh tau yek?ntahlah) paperpun,keputusan untuk menidakkan Scha didalam awan Dania sgt merugikan,kerana bg aku xde org lain yg boleh bw watak Dania yg lebih hebat dr Scha.(bravo) lgpun,br musim kedua, takkan dah nak tukar pelakon,mcm hampeh...come on la...drama ni ada follower sendiri kot, just jaga la sikit penonton tu..ni semua mesti stok kering idea smp sanggup tukar pelakon utama atas alasan beri nafas baru kat drama tu...cit,poodah!!

giler SCha ni aku leh terima,ada ciri2 jd isteri aku ni..huhu

sedangkan sitcom friends boleh smp 10 musim bertahan,siap ada g isanggup bunuh diri,takkan produksi tempatan xleh jaga peminat awan dania...u guys wat silap satu je kat drama ni,Tajuk tu sendiri..Kalau korang x letak nama Dania,sure sume orang x heran sbb drama korang mesti kisah hidup pramgari...tp korang dah bubuh nama Dania,so korang kenalah maintainkan Dania...


aku pun mcm x sedap ati sebenarnya pas dgr scha digugurkan..sebb jgn pasni sbb tarikan utama tu xde,ramai yg agung2kan balik drama seberang mcm citer MINAH JENGGO!!...hehe..lgpun kalau nak amik perlakon baru,siapa yag layak?jom kita list kan kat komen aku!!


siapa pelakon malaysia rare leh wat camni?

No comments:

Post a Comment